trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2812 0

איזו חברת ביטוח הכי הכי טובה עבורכם בחו"ל

העולם החל להסיר מגבלות קורנה ואנו מתחילים לחזור לטוס לחו"ל כמו בעבר אבל חשוב לזכור שביטוח נסיעות לחו"ל הוא לא בחירה אלא חובה לפני שעולים למטוס

אירית כהן
מאת: אירית כהן כתבת מגזין ביטוח נסיעות בטראסטי

פורסם: 17.04.2022 18:00

אחרי שנתיים של מגיפה עולמית, יותר ויותר ישראלים חוזרים לשגרה. טיסות לחו"ל, שנעלמו מחיינו כמעט לגמרי, הולכות וחוזרות במהירות לשגרת חיינו. זה הזמן להזכיר ולהיזכר – לפני שקונים ביטוח נסיעות לחו"ל, משווים מחירים וחוסכים מאות ואלפי שקלים!

בכתבה הבאה תוכלו לקרוא למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, מתי צריך אותו, למה כדאי לערוך השוואה בין הביטוחים השונים ובין הצעות ביטוח שונות ומה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל, וכמה מילים עלינו – טראסטי השוואת ביטוחים.

למה צריך ביטוח נסיעות לחו"ל

יצא לכם פעם להגיע לבית חולים? אם כן, אתם בטח כבר יודעים שכל ביקור בבית חולים עולה כסף. כשאתם בארץ, חברת הביטוח שלכם משלמת על רוב הסיבות שבגללן אנשים מגיעים לבתי חולים במקרי חירום (שברים, זיהומים ועוד).

אבל מה קורה אם צריכים להגיע לבית חולים במהלך טיול בחוץ לארץ? גם שם ביקור בבית החולים עולה כסף, והרבה אבל כשאתם בחו"ל אין ביטוח חובה – והעלויות עלולות ליפול ישירות עליכם.

זו הסיבה שאתם צריכים לדאוג לעשות ביטוח נסיעות כשאתם טסים לחו"ל.

האם הצורך בביטוח משתנה לפי היעד

כדאי לכל מי שטס לחוץ לארץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, ולא משנה לאיזה יעד הוא נוסע. יחד עם זאת, המחיר של פוליסת הביטוח יכול להשתנות בהתאם ליעד ישנם חברות שבעקבות הקורנה החריגו מדינות מסוימות ובחלק מהמדינות העלות של הפוליסה יקרה יותר לדוגמא תעריך ביטוח נסיעות לחול לארה"ב שונה משאר היעדים בעולם. הסיבה לכך היא שעלויות האשפוז והרפואה משתנות בין הארצות השונות, ומידת הסיכון להגיע לבית חולים או להזדקק לחילוץ משתנה אף היא.

דרך נוספת להוזיל את עלויות הביטוח מלבד רכישת ביטוח בהתאם ליעד, היא השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל.

כמה כסף אפשר לחסוך בהשוואת ביטוח

על ידי השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל ניתן לחסוך מאות ואף אלפי שקלים לכל פוליסה. ההבדלים יכולים לנבוע גם מהתעריף במחיר הבסיסי של כל פוליסה, וגם מהצעות מיוחדות שתוכלו להשיג על ידי התמקחות על המחיר – הודות להשוואת ביטוח הנסיעות לחו"ל שכבר ערכתם. למשל, אם תראו שבחברה A מציעים ביטוח ב-100 ש"ח, ובחברה Z מציעים ביטוח ב-150 ש"ח – תוכלו לפנות לחברה Z, להציג לה את נתוני ההשוואה שערכתם ולבקש עסקה טובה יותר שתוכל להתחרות בהצעה של חברה A. באתר טראסטי תוכלו לקבל מיידית את כל ההצעות של כל החברות לחסוך המון זמן ולקבל החלטה מושכלת ולהתאים את הפוליסה בהתאם לטיול שלכם.

טראסטי - השוואת ביטוח

בטראסטי תוכלו לעשות השוואת ביטוח על בטוח. טראסטי היא פלטפורמה מתקדמת ונגישה להשוואה בין פוליסות ביטוח שונות בכל תחומי החיים, גם בהשוואת ביטוח נסיעות לחול. השירות שאנחנו מציעים הוא נגיש, פשוט ומאפשר לכם לחסוך הרבה כסף מבלי להתפשר על איכות או היקף הפוליסה שאתם צריכים. באתר תוכלו כמובן לקבל את התעריף לביטוח נסיעות ולהחליט אילו כיסויים תרצו להוסיף בהתאם לצורך שלכם ולדרישה של ימים שבהם תצטרכו את הביטוח לדוגמא במידה ואתם מתכננים טיול אתגרי ליומיים מתוך שבוע הטיול שלכם תוכלו לעשות ביטוח אתגרי רק ליומיים גם אותו הדבר לביטוח סקי, במידה ואתם מתכננים להיות שבוע בחול אך לעשות סקי רק 4 ימים.

מה ביטוח נסיעות לחו"ל נותן לי

ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק כיסוי לכל צורך רפואי שיכול לצוץ למבוטח במהלך הזמן בו הוא נמצא בחו"ל. כך למשל, הוצאות הקשורות לקורונה כמו שליחה למלונית או מקרה של אשפוז עקב הידבקות בקורונה – מכוסות על ידי מרבית פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל כיום.

חשוב לזכור בביטוח נסיעות לחול 

לסיכום, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מוצר חובה בעולם מוכה הקורונה שאנחנו חיים בו. גם אם אתם מחוסנים או שהבראתם, צרות רפואיות תמיד יכולות להתרחש, וביטוח נסיעות לחו"ל יוודא שאתם מכוסים מבחינה כספית. ביטוח נסיעות לחו"ל לא חייב להיות יקר.

עם טראסטי תוכלו להשוות בין מחירי פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל ליעד שאתם טסים אליו וכך לחסוך סכומים נאים של כסף, בלי להתפשר.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.